Gyakori kérdések

KIHEZ FORDULHATOK A KÉRDÉSEIMMEL?

Az AgroComplex és GazdaMobil saját ügyfélszolgálattal rendelkezik, ahol kollégáink személyesen segítenek az érdeklődőknek, és minden ügy elintézhető otthonról vagy akár a munkahelyről is. (pl. Szerződéssel kapcsolatos ügyintézés, szerződést érintő módosítások, SIM kártya csere vagy pótlás, számlával kapcsolatos információk, készülék vásárlás, szolgáltatások megrendelése, stb.). Ügyintézés kizárólag Központi Ügyfélszolgálatunkon lehetséges!

MI AZ GAZDAMOBIL HÍVÓCSOPORT?

Egy, a MagyarTelekom támogatásával létrejött, kifejezetten szakmabelieket összefogó kedvezményes mobiltelefon-előfizetési lehetőség. A kedvezményes árak mellett a belépés lehetőséget ad modern szolgáltatások igénybevételére a precíziós gazdálkodás és az elektronikus piaci kereskedelem területén.

MIÉRT LEGYEK A GAZDAMOBIL HÍVÓCSOPORT TAGJA?

Mert rendkívül kedvezményes tarifákat kap, amelyben ingyenesen beszélhet szakmán belül, vagy akár az Önhöz közel állókkal is. 
Mert egyre több szolgáltatást vehet igénybe jelentős kedvezménnyel.
Mert így csatlakozhat egy szakmai közösséghez. 
Mert így részesülhet személyes, VIP ügyfélszolgálatunk egyedi kiszolgálásában. Akár az otthonából intézheti ügyeit vagy vásárolhat készüléket.

MIT KELL TENNEM, HA CSATLAKOZNI SZERETNÉK A GAZDAMOBIL HÍVÓCSOPORTHOZ?

A menüben a regisztráció pontra kattintva tudja kitölteni a szükséges űrlapot. Ezt követően kollégáink megkeresik Önt.

KI KÖTHET SZERZŐDÉST?

Olyan cégek és magánszemélyek, amelyek az agráriumban tevékenykednek, vagy az agrárium számára beszállítók, esetleg az agrárium termékeit használják fel.

HÁNY ELŐFIZETÉST VÁSÁROLHATOK?

Minden jogosult korlátlan számban vásárolhat előfizetést.

MIT JELENT AZ INGYEN HÍVÁS?

Azt jelenti, hogy az AgroComplex hívócsoport tagjai valamennyi tarifacsomagban belföldön, a nap bármely szakában – időhossz és napszak korlátozás nélkül (nincs csúcsidő és azon kívüli megkülönböztetés!) – díjmentesen tudnak egymással beszélni.

MILYEN KÉSZÜLÉKEKET VEHETEK KEDVEZMÉNYESEN?

A kedvezményes készülékek árlistája rendszeresen változik, az aktuális árakat tekintse meg a letölthető dokumentumainknál, vagy keresse ügyfélszolgálatunkat!

BEHOZHATOM-E MEGLÉVŐ 20-AS VAGY 30-AS, ILLETVE 70-ES SZÁMOMAT?

Igen. Valamennyi meglévő hívószám díjmentesen behozható! A hordozást akadályozhatja más szolgáltatónál meglévő hűségnyilatkozata vagy számlatartozása.

Regisztráció

Szolgáltatásaink árai és részletei nem publikusak, azokat csak szakmabeliek vehetik igénybe, amelyhez egy rövid regisztráció szükséges.